Тренінг на тему: “Інтерв’ювання клієнта -навичка успішного юриста”

Фахівцями Самбірського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги 15.05.2019 року для студентів 4-го курсу юридичного відділення Вишнянського коледжу ЛНАУ проведено тренінг на тему: “Інтерв’ювання клієнта -навичка успішного юриста”. Що таке інтерв’ювання клієнта? З яких етапів воно складається? Як завоювати довіру клієнта під час першої зустрічі? Які прийоми слід застосовувати для активного слухання? Як правильно поєднувати відкриті та закриті запитання для з’ясування інтересу клієнта? Відповіді на ці та інші запитання студенти отримали в процесі спільної роботи з тренером Романією Хулою. Крім цього, майбутні юристи мали можливість одразу ж застосувати отримані знання під час виконання практичних завдань, які були спрямовані на формування у них вміння проводити інтерв’ювання клієнта.

Залишити відповідь