ВІДКРИТИЙ УРОК У ШКОЛІ НА ТЕМУ: «ПРАВА ОДНАКОВІ ДЛЯ ВСІХ»

ВІДКРИТИЙ УРОК У ШКОЛІ НА ТЕМУ:

«ПРАВА ОДНАКОВІ ДЛЯ ВСІХ»

9 грудня викладачами юридичних дисциплін Вишнянського коледжу  спільно з вчителями правознавства проводилися виховні години для учнів Годоцької ЗОШ №4, навчального закладу НВК «ДНЗ-ЗНЗ» м. Самбора на тему: «Права однакові для всіх». В ході заходу учні були поінформовані про їх права та обов’язки, про адміністративну та кримінальну відповідальність неповнолітніх. На завершення було зроблено загальне фото на згадку.

Тема про права людини є актуальна сьогодні як, утім, і завжди в нашому суспільстві. Але постає питання чому? Дуже багато людей про права людини не знають нічого істотного і серйозного , не цікавляться ними , не вивчають їх, а згадують про них лише тоді, коли їх утискають, (що може статися рано чи пізно в житті кожної людини ). Але бурхливе політичне життя, всередині якої перебуваємо ми самі, змушує нас думати про ці права сьогодні, і перед нами виникає питання про те, наскільки важливо знати, розуміти і відстоювати свої права і свободи. Тому що без цього неможливо вирішувати такі важливі для людства проблеми, як збереження миру і сталого розвитку суспільства, збереження навколишнього середовища, як для нас, так і для наступних поколінь. Це і збереження культурної спадщини людства, і боротьба зі злочинним світом, і з убогістю, і з голодом і ще величезний ряд невирішених на сьогоднішній день проблем. Саме тому мені захотілося розкрити цю тему і висловити своє ставлення до прав і свобод людини.

“Bci люди народжуються вільними i рівними у своїй гідності та правах”, – визначає ст. 1 Загальної Декларації прав людини. Найважливіше у праві – дотримуватися справедливості, а фундаментальною складовою справедливості – є рівність.

Викладачами було наголошено, що сьогодні діти усього світу потребують захисту. 250 млн. дітей існують лише за рахунок виснажливої роботи, важких обмежень, жебрацтва. 30 млн віком від 6 до 11 років не мають можливості відвідувати школу. Щорічно від хвороб помирає 5 млн дітей. До 25% страждають нервово-психічними розладами. У багатьох країнах із низьким рівнем життя до 200 млн. дітей живуть в умовах абсолютної бідності. Три чверті неповнолітніх в Україні дітей із різними хронічними захворюваннями. Утричі збільшилася дитяча смертність. З’явився новий тип дитини: вуличні бізнесмени, біженці, жебраки, дрібні злодюжки, мийники машин, діти з відхиленням у поведінці, розумово-відсталі.

Більшість дітей зустрічається із порушенням їхніх прав. Діти почуваються безправними у світі дорослих, вони не мають можливості висловлювати та відстоювати свою думку, і навіть у них немає до кого звернутися у випадку порушення своїх прав.

Де ж починаються загальні права людини? За словами Елеонори Рузвельт, яка стояла біля витоків створення Загальної декларації, права людини починаються “з дуже невеликих місць, зовсім близько від дому. Ці місця такі маленькі, що їх не знайти ні на жодній карті світу. Але ці місця – цілий світ для окремої людини: будь то будинок, де він живе, школа чи коледж, де він навчається, завод, ферма або офіс, де він працює … Це ті місця, де кожен чоловік, кожна жінка і кожна дитина домагаються рівного для всіх правосуддя, рівних можливостей, поваги та гідності без дискримінації. Якщо ці права не будуть мати значення там, то вони навряд чи будуть мати значення де інде. Якщо всі громадяни не будуть узгоджено діяти, щоб домогтися дотримання прав людини поруч зі своїм будинком, навряд чи у великому світі відбудуться зміни”.

Діти – майбутнє кожної держави. На планеті живе близько 2 млрд. дітей. Як найвразливіша частина суспільства, вони потребують особливого захисту й піклування. Від ставлення держави до дітей значною мірою залежить її імідж на міжнародній арені.

циклова комісія

Залишити відповідь